کمی غرغرانه!
یه جورایی حس بیهوده بودن، چرا؟ خب معلومه دیگه!
تنبلی رخنه کرده تووم! درسم تموم شده، تابستونه و بازار کار برای رشته ی من داغ که نیست حتی یخ هم کرده بزرگوار! پس باید خیلی شیک و مجلسی بشینم خونه! روزا تا دیر وقت خوابیدم و کلا حسِ یک عدد جلبکِ چسبیده به ته جوب رو دارم!
*از همهی همهاش بدتر، دلتنگیه...
+ نوشته شده در یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت توسط :)