خدایا خودم و تمام زندگیم رو می‌سپارم به تو و به امیرالمؤمنین...

خدایا تو بخواه، تو درست کن، تو میدونی چی میخوام ... التماس میکنم

* و افوض امری الی الله ان الله بصیر العباد : )

 

فک کن یکی از اساتید سرشناس، بنام و سطح بالای علمی دانشگاه باهنر ازت تعریف کنه و بگه از بهترین دانشجوها بودییییی

 

 

*الحمدلله رب العالمین

 

خدایا، میدونم که میدونی اما میخوام که بازم بهت بگم! بگم که خواست و اراده ی تو اولویت داره نسبت به خواست و اراده ی همه ی آدمها و همه کس... پس تو بخواه خدا، من از تو میخوام.. تویی که توانایِ دانایِ مهربونی..

من دوست دارم جای اعتماد به علم و حرف مردم و این خزعبلات، به تو و پیامبر و امیرالمومنین اعتماد کنم، و میدونم تو خدایی هستی که جواب اعتمادها رو میدی، خلف وعده ی نمیکنی و هیچ دروغی نگفتی و نمیگی...

روزای سخت و شیرینی  رو دارم سپری میکنم.. گاهی به قله میرسم و چندثانیه بعدترش با مخ میخورم زمین!
من نمیدونم چی خیره چی شره، چی بشه بهتره چی نشه بهتره.. خدایا مث همیشه، مث تک تک لحظات زندگیم که همیشه منو بغل کردی و بهم کمک کردی درست ترین و بهترین راه رو انتخاب کنم، الان هم کمک کن، این مهمترین تصمیم زندگیمه که میتونه ان شاءالله منو به بهترین و خوشایندترین نتایج حاصل و نتایج عمرم برسونه، خدایا راه رو نشونم بده، خدایا تو کمک کن، نمیدونم چجوری باید حسم رو بیان کنم اما تو خودت خوب میدونی حسم چیه، تو بهترین «منظور فهمندگانی»!

 

 

* و افوض امری الی الله ان الله بصیربالعباد : )

 

 

تمامِ عزم شیطان، جزم!

 

 

 

*اعوذ بالله من الشیطان الرجیم ...

 

اینکه شما دیشب تحت چه فشاری بودی و چقدرررررر گفتن این حرفا برات سخت بود رو کاملا میتونم تصور کنم، گفتن حرفای ترسناک برای آدم خیلی سخته و فکر میکنم خیلی شجاعی که تونستی از پس انجامش بر بیای... میدونم حالت خوب نیست مث آدمی که یه عمل جراحی سخت داشته و یه دمل عفونی رو در آورده!
الان هم خیالت برای اینکه همه چیز رفع شده، جمعه و هم به شدت عمل سختی رو داشتی و حالِ بعد از عملت خوب نیست و نیاز به بهبودی داری..
من اینقدرها که تو دیشب شجاع بودی رو هیچوقت توی زندگیم نبودم جنای «ع» ! بهت آفرین میگم و باید بگم از طرف من به خودت سخت نگیر... چیزی که اذیتم میگنه اینکه ممکنه چقدر بالاپایین کرده باشی و حتی مغز درد! گرفته باشی که اصلا این قضیه رو بگی؟ نگی؟ اگه بگی چی میشه و اگه نگی چی میشه و کلی از این فکرایِ فرسوده کن! من اما چیزی که تو پسندیدی رو می پسندم ..
سخت هست اما فکر میکنم اینکه الان دونفر دارن یه سختی رو تحمل میکنن به مراتب بهتر از اینه که یه نفر همه ی سختی رو تحمل کنه، از این بابت خوشحالم ..
پس لطفا سریعتر، حالت خوب بشه... به طرز عجیبی بد و خوب بودنِ حالت تاثیر مستقیم داره رویِ حالِ من.. و حتی عجیب تر اینکه من الان حالِ خوبِ شما رو به حالِ خوبِ خودم ترجیح میدم؛ پس خوب شو و خوب باش لطفا

 

*خدایا تو بهش کمک کن ای بهترین و تواناترین مهربون

 

 

وای بر ثانیه هایی که اندازه ی سال میگذرن!

 

*الهی شکر : )