ملت پامیشن کلی پول میدن میرن کنسرت که صدای خواننده ی محبوبشون رو بشنون و کیف کنن... بعد خواننده ی محبوبشون در یک ایده ی نو!!! به گروه موسیقیش میگه بنوازن و مردمم با شور و شوق تا ته آهنگاشُ هم خونی میکنن و جیغ میزنن و خواننده هم استراحت میکنه و کیف میکنه از این همه طرفدار !

بعدم همه راضی و خوشحال و خوش و خرم، میرن خونه هاشون! والا به مام که ناراضی هستیم هیچ ربطی نداره ...!