فصل سوم رو جز یه بخش نسبتا کوچیک و البته سخت! تموم کردم، فصل اول هم فقط یه بخش کوچیک و نسبتا متوسط ازش مونده بعلاوه ی بخش پایانی از فصل دوم و ترتیب رفرنس آ... این از متن پایان نامه!

کدنویسی اون تیکه (که البته برای پایان نامه نیاز نیست اما یکی از کارهائیه که توو لیست سیاه آورده شده) هم مونده ! بعلاوه ی کدنویسی الگوریتم های خود پایان نامه که خب بازم برای پایان نامه نیاز نیست اما توو لیست سیاه آورده شده !

پیش دانشجوی دکتر الف هم رفتم و این یعنی یکی از کارهای لیست، کاملا خط خورده :) (الحمدلله رب العالمین)

از همه سخت تر، تایید شدن مهارت کد نویسیمه که باید دکی تایید کنه و اگه حتی همه چیز رو درست کنم و بخواد گیر بده، به این قسمت گیر میده!